system32 - co to jest?
iwonka
2004-07-14 10:39:53 UTC
co to jest system32.??? mam cos takeigo w katalogu
windows... lokuja mi siê tam wirusy..... co mogê zrobiæ
z tym? pomocy?
Maciej
2004-07-14 11:23:55 UTC
Post by iwonka
co to jest system32.??? mam cos takeigo w katalogu
windows... lokuja mi siê tam wirusy..... co mogê zrobiæ
z tym? pomocy?
to jest katalog systemowy

zeby nie musiec wiedziec co to jest zacznij uzywac oprogramowania
antywirusowego... na miejscu wirusow tez bym sie tam lokowal :)

maciek
EmEs
2004-07-14 13:32:25 UTC
-----Wiadomooæ oryginalna-----
co to jest system32.??? mam cos takeigo w katalogu
windows... lokuja mi siê tam wirusy..... co mogê zrobiæ
z tym? pomocy?
.
Standardowy katalog pod Winda...tak na
marginesie...przeskanuj system jakims antywiremmmm...poza
tym wiry lokuja sie wszedzie nie tylko w system32

Pozdro

Krzysiek #EmEs@