schowek w Windows
Zygmunt() <Zygmunt()@discussions.microsoft.com>
2009-02-07 09:50:01 UTC
Mam wersje Home Edition. W książce "Windows XP po polsku" jesyt napisane jak
znaleźć SCHOWEK:Akcesoria-Narzędzia systemowe- Podgląd schowka. Niestety w
moim Windows nie ma funkcji PODGLĄD SCHOWKA. Jest on natomiast tylko w
programie MC Office Word 2007. Gdy skanuje dokumenty to muszę po każdym
skanowaniu zapisywać pojedynczy dokument,bo ten schowek pamięta tylko ostatni
zeskanowany dokument. Czy mogę prosić o wyjaśnienie tego problemu\, bo nie
wiem na czym polega mój błąd. Mam skaner: hp scanjet 3670. Będę wdzięczny za
każdą pomoc
Michal AKA Miki
2009-02-08 15:47:59 UTC
Post by Zygmunt() <Zygmunt()@discussions.microsoft.com>
[...]
Jesli dobrze kojarze, to XP nie ma wieloschowka (czyli tylko 1 pozycja
kopiuj-wklej bedzie dzialac). Office od wersji chyba 2003 ma obsluge
wieloschowka, ale to cecha tego programu, a nie systemu operacyjnego
(akcesoria-narzedzia systemowe itd odnosi sie do funkcjonalnosci systemu
operacyjnego).

Niestety nie znam dokladnych szczegolow, poniewaz nie uzywam wieloschowka.
Ale jesli dobrze kojarze - sa jakies aplikacje, ktore symuluja wieloschowek
systemowy... zapytaj google - na pewno poradzi

Pozdrawiam
Michal