PC nie widzi kieszeni zewnętrznych HDD.
apl
2010-12-31 17:25:03 UTC
Mój PC (Toshiba Satellite X200, Windows Vista 32bit), przestał widzieć
zewnętrzne kieszenie dysków twardych na USB (próbowałem z 2 różnymi).
Menedżer Urządzeń informuje, że urządzenie działa poprawnie, ale
Eksplorator Windows nie widzi ich. Nie pomaga odinstalowanie
sterowników (instalacja zachodzi automatycznie po podłączeniu kieszeni
do USB). Czy ktoś mógłby mi pomóc? Straciłem dostęp do ważnych dla
mnie zasobów...
Piotr Palusiński
2010-12-31 18:21:58 UTC
Post by apl
[...]
Usuń z men. urzązdeń wszystkie kontrolery, dyski, cdrom - zrestrtuj komputer
oraz z rejestru usuń wartości
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-
w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{numerki_cyferki}
Restart
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
apl
2010-12-31 19:16:24 UTC
--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinskihttp://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
Serdeczne dzięki Piotr, jak zwykle jesteś niezawodny. W międzyczasie

Musimy odnaleźć nasz dysk i go "zainicjować" - odpowiednia komenda pod
prawym przyciskiem myszy. "

w:
http://x86.pl/komputer-nie-widzi-nowego-dysku/

Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów i życzę im wszelkiej
pomyślności w Nowym Roku.
apl