Mam problem z instalacja drukarki HP na Win 7
Danuta Dêbowska
2010-01-19 09:40:23 UTC
Witam,

Win 7 Professional 64 bit
Mam problem z instalacja drukarki HP nie ma w li¶cie drukarek, nie ma
przycisku Windows Update.

Proszê o pomoc
Zbyszek Chrzanowski
2010-01-20 11:47:15 UTC
Szanowny Panie,

Aby zainstalować drukarkę w systemi Windows 7 musi Pan posiadać sterowniki
do drukarki i zainstalować je w systemie.

Oprogramiwanie to (sterownik) dostarcza producent drukarki. Jeżeli występuje
problem z instalacją oprogramowania należy zwrócić się do firmy HP celem
rozwiązania problemu.
--
Zbyszek Chrzanowski

Specjalista ds. Pomocy Technicznej

Pomoc Techniczna Microsoft

http://support.microsoft.com

// Uprzejmie proszę o nie wysyłanie zapytań bezpośrednio na mój adres email.
Zapytania takie pozostaną bez odpowiedzi, gdyż adres ten nie jest
monitorowany. //
Post by Danuta Dêbowska
Witam,
Win 7 Professional 64 bit
Mam problem z instalacja drukarki HP nie ma w liście drukarek, nie ma
przycisku Windows Update.
Proszę o pomoc
sklep
2010-01-25 10:14:40 UTC
Też miałem ten problem i rozwiązanie znalazłem na stronie HP, ściągnełem od
nich oryginalne oprogramowanie do mojej drukarki - Urządzenie wielofunkcyjne
HP 1510.
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
wirusow 4802 (20100124) __________
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4802 (20100124) __________